May 20, 2011

review NKTM


salam

smlm disebabkan ketaksuban aku nak menonton Nur Kasih The Movie
akhirnya aku brjaya juga menonton filem tu
everything is ok on my thought la
lagipun lain org lain pandangan
kan3?

tahniah buat Khabir Bhatia sebab mampu menghasilkan filem hebat tu
walaupun pada permulaan filem tu memang boring
and kalo sesiapa yg mmg lyn citer tu dr dulu
dia akan faham apa yg terjadi
sebab kalo sapa yg xpenah layan dlu
dia mgkin akan knl adam;aidil;nur je
tp xtaw pun kisah mereka
scene2 dalam filem ni sumpah lawa
aku suka setiap scenery yg diambil
tp ut tknik CGI tu aku rasa agak tak mnjd sgt
tahla sbb nmpk cam x real
tp yg lain mnutup ketidakjadian tu
lagu yg ada dlm filem ni mmg superbb
tahniah Hafiz Hamidun selaku pngarah music
mmg btol ada org kata script tu x diolah btol
xseimbang antara sedih dan gembira
maybe kalo bg Hlovate tulis seimbang kot?HAHA

walaupun ada gak yg scene yg nmpk plik
tp sbnrnya tu bkn plik
tp nak suruh korg fikirkn atas apa yg berlaku
mmg bnyk gila scene sedih
nak wat cmna dah jln hidup dorg cm uh
Allah sentiasa mnguji setiap org yg sbr
aku pun sampai menitiskan air mata tgok citer tu smlm
cerita yg bnyk mngajar kita utk kmbli kpd Yang Maha Esa
cerita yg mngajar kita erti pengorbanan sebenar.
aku bg 8/10 utk citer ni
walopun dlu aku xdela ikuti sgt wktu episod2 tu
tp crita ni bnyk bg pengajaran.
tahniah Khabir Bhatia n semua yg trlibat.

*notakaki: sapa yg rasa nak tgok;silakan n sapa yg rasa dia mmg xlyn citer ni;so xpayah pergi sbb nnti korg akn komen lebih.

sekian.

sincerely;
ayon.wieyah.safri

No comments:

aton.wieyah.safri

aton.wieyah.safri

my big family. :)

my big family. :)
love all these people.

next birthday 120912

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

irama & lagu