May 16, 2011

GURUKU



TADIKA KEMAS KG KOLAM(1997-1998)


SK TUALANG(1999-2004)
SMKSB(2005-2007)


KOLEJ ISLAM SULTAN ALAM SHAH(2008-2009)

UITM SHAH ALAM(2010-2011)

SALAM
16mei2011
SELAMAT HARI GURU BUAT SEMUA GURU-GURUKU
Terima kasih atas segala tunjuk ajar kalian semua
moga Allah akan membalas segala-gala ilmu yang dicurahkan
sesungguhnya saya berasa sangat bertuah dapat belajar bersama
kalian semua di keempat-empat institusi di atas
saya amat menyayangi kalian semua
ampunkan segala dosa-dosa saya terhadap kalian
SELAMAT HARI GURU JUGA
buat semua saudara-mara saya yang bergelar pendidik
pak long;mak long;pak ngah;mak ngah;pak lang;mak lang;pak jang;mak jang;mak teh.
terima kasih cikgu!

GURUKU TERSAYANG

Pagiku Cerahku
Matahari bersinar
kugendong tas merahku
di pundak

Selamat pagi semua
kunantikan dirimu
di depan kelasmu
menantikan kami

Ref :
Guruku Tersayang
Guru tercinta
Tanpamu apa jadinya aku
Tak bisa baca tulis
Mengerti banyak hal
Guruku terimakasihku

Nyatanya diriku
Kadang buatmu marah
Namun segala ma'af
Kau berikan

SINCERELY;
aton.wieyah.safri

No comments:

aton.wieyah.safri

aton.wieyah.safri

my big family. :)

my big family. :)
love all these people.

next birthday 120912

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

irama & lagu