April 19, 2011

tajuk apakah ini?

salam

banyak benda yang ingin diceritakan;
baca di sini ye.huhu

pertama sekali;MUET dah habis
so rasa ringan sikit kepata otak ni
tak payah berserabut sgt
so apa yg penting 'kerjasama'(eh2 mcm wonderpets plak)huhu
bukan la;apa yg pnting skrg ni ialah berdoa dan bertawakkal pada Allah
supaya kita semua dapat band 4+++.

kedua; aku dah habis buat QTI kereta
so; insyallah 10 mei nanti aku nak buat test JPJ,
i'll say hi to abg or akak JPJ.HAHA
bak kata shahrul nizam aku kena buat baik dgn JPJ tu
senang dia nak bg markah kat aku.huhu
thanks shahrul for the advice.

ketiga; pencarian kerja yg tidak berkesudahan
sampai hari ni masih tercari-cari
kerja apakah yang ingin aku lakukan
masa berlalu;tp apa2 income un xde.
so;skrg ni cpt siapkn resume kerja ko tu aton.huhu

keempat;sudah ada angan-angan ingin beli baju raya
HAHA;walopun raya lambat lgi tp aku dah nk bli bju ni.huhu
tp tema tahun ni masih dalam pertimbngn
tak tawu nak pakai kaler apa,
biru ke, hijau ke.HAHA
apapun aku kena bli before end of mei
sebabnya nanti xde tukang jahit nak ambik tempahan bju aku.
HAHA. :)

kelima;hari ini kena jaga orang sakit
HAHA;
aku masuk hospital la kan?huhu
aku masuk tapi bukan aku yang sakit
tapi sepupuku
demam teruk la tu smpai kena tambah air;
so aku kena la jaga dia sbb parents dia kerja.
so tugas aku adalah pengasuh+nurse.HEHE

walaupun banyak yg ingin aku ceritakan lagi;
aku sudah tidak larat;
aku rindukan segala kenangan kita bersama
wahai insan dihatiku.
bila aku rindu ko aku dgr lagu ini kenangan terindah :)
i love you and i miss you. :(

sincerely;
aton.wieyah.safri


No comments:

aton.wieyah.safri

aton.wieyah.safri

my big family. :)

my big family. :)
love all these people.

next birthday 120912

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

irama & lagu