April 28, 2011

bicara hati

salam

dengar la lagu ni PUTUS

Lirik Lagu Putus - Melda Ahmad

Aku duduk sendirian dikamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yg lain,
tergamakmu merobek hatiku.

Tapi setelah kau pegi aku
mendapat lebih baik darimu,
dia hargai aku,
dia sayangi aku
lebih daripadamu,
aku ingin kau tahu betapa ku gembira,
tidak lagi bersamamu,
namun pastinyar nanti kau akan sedari,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku….

P/S: awak; tahu tak yg saya suka sgt dengar lagu ni lps apa yg terjadi
thanks to syamimi amalina sbb kenalkan lagu ni kat sya
thanks utk semua kwn2 yg selalu bg support kat saya
terutama roommate2 tersayang saya
saya selalu rindukan awak skrg
cuba bayangkan kejadian tu berlaku 2 mnggu sblum kita final n 3 hari sblum saya test law 2
saya tak tahu mcm mana nk berhadapan sgn semua itu
tp sya kuatkan???
saya mmpu juga hadapinya
dan alhamdullilah segala-galanya dah lps
saya berjaya juga utk semua exam2 tu
sya tahu yg Allah sayangkan saya sbb tu Dia nak uji saya dgn dugaan tu
tapi awak bagaimanapun tetap tak sedar kan apa yg berlaku atas saya
kalo awak nak tahu saya juga dgr lagu ni utk tenangkan jiwa
biarla org nak kata pa pun terhadap saya tapi sya tak kisah
saya ingat after dah tamat pengajian kita saya bole lupakan awak
tapi ternyata tidak
maafkan saya ye.

notakaki:selalunya kalau lelaki dan perempuan mengaku sahabat baik,salah seorang mesti akan tergelincir-terlebih suka!~Novel Untuk Awak Teja Aulia~SYUD

SINCERELY;
aton.wieyah.safri

No comments:

aton.wieyah.safri

aton.wieyah.safri

my big family. :)

my big family. :)
love all these people.

next birthday 120912

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

irama & lagu