February 24, 2010

minat

Menyesal

Semula ku tak yakin
Kau lakukan ini padaku
Meski dihati merasa
Kau berubah saat kau mengenal dia

Reff:*Bila cinta tak lagi untukku
Bila hati tak lagi padaku
Mengapa harus dia yang merebut dirimu

**Bila aku tak baik untukmu
Dan bila dia bahagia dirimu
Aku kan pergi meski hati tak akan rela

Terkadang ku menyesal
Mengapa ku kenalkan dia padamu

Back to Reff:* dan**
Back to Reff:* dan **

Terkadang ku menyesal
Mengapa ku kenalkan dia padamu


aq dah jatuh chenta pndg ke berapa tah...
ish3...
tahla apa dah jd ngn hidup aq ni..
tpi jgn slh faham aq sbnrnya dah jtuh cnta ngn
citer tasbih cinta uh..
dlu aq x mnat pown tp ttiba jd minat...
lagu menyesal nyanyian ressa ni pown sdap..
rasa cam jus karot je...
he3...
cter tu aq rasa dah dkt2 nak abis...
sian bella uh...
tpi sweet la bella n jojo...
rafi n aurel pown sweet gak..hu3...
ni la yg aq nak cita...

aq nak tnya pa perasaan owg yg
jatuh chenta ha??
anybody can answer my question?????

p/s: owg yg sedang rasa
dirinya jatuh chenta

3 comments:

nawal said...

aku x suke doh citer tu..
bapak meleret..

pastu, bloeh lak time bulan puasa,
si bella ngan jojo tuh peluk2..
ade time tuh, peluk dpm masjid, tym bulan puasa..
wadahel lah..

ps: x suek pon tgk gak~

kids92 said...

aiseh xske2x..bella uh cm ***** tuh je..
da bapa kali xjadik.
amik jela si arfa uh..
ensem wat...asyik nanges jerk...
cm idop nieyh 4 nanges jerk..

ps:mak aq salo kata besa la cerita...

aton said...

mmg cm uh cter indon
xkan x fhm lagi..
dri dlu smpai skunk sama je..
nangis3x...
dari bawang merah bawang putih smpaila
tasbih cnta ni...

aton.wieyah.safri

aton.wieyah.safri

my big family. :)

my big family. :)
love all these people.

next birthday 120912

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

irama & lagu